Dyskusja użytkownika:MariuszR

Z Wikicytatów, wolnej kolekcji cytatów
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Witam nowego Wicytatystę, choć podobno jedyną formą poprawną jest nadal 'Wikipedysta' :-) Zapraszam do współpracy :-) Jadwiga 00:42, 31 paź 2004 (UTC)

 :) Witam, i przy okazji małe pytanie, co z cytatami gdie nie znam autrów? Mam takich trochę. Jest tu jakaś strona z cytatami do zidentyfikowania?
Chyba nie, ale to dobry pomysł - stwórz takową! (chyba w przestrzeniu Wikicytaty: ?)
--tsca
00:57, 31 paź 2004 (UTC)
Hmm, już miałem stworzyć tak jak sugerowałeś ale mam wątpliwości co do umieszczenia ich w przestrzeni Wikicytaty: , nie wszystkie da się zidentyfikować, może lepiej strona Autor nieznany w podstawowej przestrzeni z krótkim info z prośbą aby rozpoznane prznosić we właściwe miejsce?
Raczej nie, bo jest różnica między "Autor nieznany" (przestrzeń główna), a "Autor (chwilowo) nieznany, bo zapomniałem" (przestrzeń W).
--tsca
01:18, 31 paź 2004 (UTC)

Tomek ma rację. A cytaty bez autora też wpisujemy, np. do indeksu tematycznego. Jadwiga 01:26, 31 paź 2004 (UTC)

Ok, założyłem stronę Kto to powiedział

Dobrze sobie radzisz :-) Zostajesz sam na Cytatach, reszta idzie spać :-) Wiesz która godzina? Ta dodana dzisiaj specjalnie już nikomu jutro nie pomoże. Dobrej nocy. :-)Jadwiga 01:36, 31 paź 2004 (UTC)

Mariusz, jesteś? Spotykamy sie na irc, o szablonach rozmawiamy. Jadwiga 00:13, 5 lis 2004 (UTC)

Niestety już poszedłem spać:) Propozycja TORa jest IMHO ok, nie ma co udziwniać ponieważ szablon musi być maksymalnie prosty aby każdy mógł bez problemu się do niego stosować. Tylko szablon zaproponowany przez TORa nie uwzgęldnia przypadku kiedy nie mamy pod cytatem żadnych informacji dodatkowych. Chodzi mi dokładnie o sytuację którą mamy np. tutaj. Jeśli wszystkie cytaty są bez informacji dodatkowych to jest ok ale jeśli na przemian kilka z opisem a kilka bez to zaciera się granica między cytatami jeśli następuje po sobie kilka bez opisu. należało by tam zrobić linię przerwy, ale taka pusta linia też źle wygląda.

Ja wchodzę przez stronę www. a dzisiaj jak kliknę, pojawia się tabelka, czy chcę otworzyć plik (nie działa) albo czy chcę zapisać na dysku. Możesz mi coś doradzić? Jadwiga 21:00, 5 lis 2004 (UTC)

Doradził bym uzycie klienta irc zamiast bramki www<->irc, jakiej przeglądarki używasz?

IE. Ale nie znam się na komputerach, jeśli mi ogólnie powiesz, nie zrozumiem. A nie da się podać linka? Jadwiga 21:08, 5 lis 2004 (UTC)

Cuda czy co? Teraz działa. Ale jak pech to pech. Będę dopiero za ok. godzinę, może Was jeszcze zastanę. Jadwiga 21:14, 5 lis 2004 (UTC)

Tomka nie ma, a z ircem jeśli będą jakieś problemy to daj znać na GG: 966498 może coś zaradzimy

Cześć :-) Dlaczego sam nie usunąłeś? Taw nadał Ci uprawnienia :-) Jadwiga 12:42, 12 lis 2004 (UTC)

Hmm, a jak się kasuje? Na liscie administratorów mnie nie ma.

Chyba jakieś czary :-) Specjalnie wtedy, jak rozmawialiśmy na irc z tawem sprawdzałam i dałabym głowę, że Cie widziałam. Lista administratorów nie ma historii? Jadwiga 13:05, 12 lis 2004 (UTC)

Tak, ja też sprawdzałem, i nawet potwierdzałem Tawowi, ze jest ok. Coś się stało. Poproście Kpjasa o poprawkę :-)
--tsca
13:07, 12 lis 2004 (UTC)

Masz Mariusz pecha z adminowaniem :-) Ja wpiszę się Kpjasowi. Jadwiga 13:26, 12 lis 2004 (UTC)

Dobranoc :-) Jadwiga 01:50, 13 lis 2004 (UTC)

W sumie to dobry pomysł:) Też idę spać. Dobrej nocy życzę:) --MariuszR 01:55, 13 lis 2004 (UTC)

Spis[edytuj]

Hej Mariusz! Staraj się dorzucać nowoutworzone strony do spisu bo ja nie nadążam. --TOR 12:20, 14 lis 2004 (UTC)

Zobacz, proszę, stronę główną: tabela 'Siostrzane projekty': zmieniony jest kolor nagłówka, a cała tabela jest znacznie szersza niż pozostałe. Jadwiga 12:46, 19 lis 2004 (UTC)

  • Kolor widzę, tylko narazie myślę jak się do niego dobrać aby go zmienić, natmiast szerkośc tabelki jest u meni ok pod wszystkimi przeglądarkami jakich używam.
  • OK, kolor powinien już być w porządku, jeśli z tymi tabelkami coś jest eni tak to opisz co się dzieje, a te 500 to myślę że dziś damy radę, jeszcze tylko 20 brakuje:)

'Tylko' 20, ale i nas 'tylko' dwoje, jak Łukasz przyjdzie, to po 7 na głowę wypada. Chociaż na Kpjasa jeszcze można liczyć :-)

  • Ja już chyab w pracy dziś prawie 10 dodałem wiec w domu pwonno pójść jeszcze lepiej:)


Tabela 'siostrzane projekty' (kolor już dobry) jeszcze wczoraj była w porządku, a dzisiaj wyciągnęła się na szerokość (w ogóle cała jakby jest większa) i nie mieści się u mnie na ekranie. Wszystkie pozostałe od góry mają normalną szerokość. Nie wiem, czy nie mętnie tłumaczę :-) Jadwiga 13:45, 19 lis 2004 (UTC)

  • Hmm, u meni jest wszytko ok, jakiś zrzut z ekranu jesteś w stanei zrobić i przysłać mi przez e-mail?

Gratuluję Pomarańczowej rewolucji. To chyba pierwszy artykuł w W-cytatach na aktualny temat. Jadwiga 22:36, 26 lis 2004 (UTC)

Dziekuję:) Uważam że właśnie aktualne tematy powinny trafiać w miarę często na Wikicytaty bo padają w nich ciekwe zdania które szybko zostają zapomniane w natłoku kolejnych wydarzeń. --MariuszR 23:07, 26 lis 2004 (UTC)

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku[edytuj]

Cześć :-) Ale chyba nie zamierzasz dzisiaj przekroczyć 1000? Bo nie wiem, czy się mam podłączyć :-) Jadwiga 13:09, 31 gru 2004 (UTC)

Wiesz, że troche oszukany był ten mój 700-tny artykuł.. Dziękuję, że poczekałeś, Twoje 500, moje 700 na Nowy Rok.
NIe działają u mnie literki do wstawiania pod artykułem (Moliera dla przykładu w Grzegorz kiedyś wstawiłam). Teraz też nie, ü w für wzięłam z zewnątrz, z tablicy znaków. U Ciebie działają? Jadwiga 14:24, 31 gru 2004 (UTC)

Nie ma wątpliwości że twój był 700:) Natomiast odnoszę wrażenie że policzyło go dwa razy, jako 700 i 701 --MariuszR 14:37, 31 gru 2004 (UTC)

Słabo u mnie dzisiaj wiki chodzi, widzę, że po dwa razy zapisuje. Ale że dwa numery? Ciekawe. Też idę na mały bal, ale niedaleko i późno, więc jeszcze mogę sobie posiedzieć. Wspaniałych tańców i tancerek :-) życzę. Jadwiga 14:46, 31 gru 2004 (UTC)

Na stronie głównej jest Kolbe, więc chyba tak, jak chcesz?
--tsca
13:10, 1 sty 2005 (UTC)

Antonina Liedthe[edytuj]

Ok. Dodałem, bo nie było daty, a skoro we wszystkich powinny raczej być, więc i tu, ale faktycznie, szukałem w Google i tez nie znalazłem. --Matt 18:31, 21 mar 2005 (UTC)

1000 artykułów[edytuj]

Gratuluję tysięcznego artykułu w pierwszym dniu wiosny! BTW a czy data przypadkowa? bo pamiętasz, że mieliśmy plany aby z tysiącem wejść w Nowy Rok. A to dzisiaj, cichutko, niepostrzeżenie, bez fanfar i rozgłosu... Fanfary! Fanfary! Jadwiga 23:54, 21 mar 2005 (UTC)

Wiosna[edytuj]

"Swieta, swieta i po swietach" :) To moze lepiej zrobic wiosnę w portalu? Kotasik 11:36, 23 mar 2005 (UTC)

Tak całkiem prywatnie[edytuj]

Dziękuję :-) Nikt tak jak Ty na całej Wiki nie pamięta o różnych świętach i rocznicach. To nadzwyczajne. Z kronikarskiego obowiązku powiem, że jesteś pierwszą osobą, która złożyła mi dzisiaj życzenia. Chyba wszyscy zapomnieli... :-) Jadwiga 10:27, 4 kwi 2005 (UTC)

Humor Jana Pawła II[edytuj]

Witam, Dzieki za porade. Mam jeszcze troche problemow z edycja, chce zeby te dialogi jakos wygladaly... Teraz mysle, ze juz jest dobrze

Anegdoty z życia Jana Pawała II[edytuj]

Tak to prawda w sumie. Tylko, ze w inne miejsce nie da sie tego wrzucic a szkoda zeby to sie nigdzie nie znajdowalo:/ Z drugiej strony szukajac wypowiedzi papieza i jego zartow, przy okazji ludzie czytaja takie walsnie anegdoty - zawiera to sie jakos w temacie...

ps. przepraszam za te potworzone nowe watki, ale jestem bardzo poczatkujacym.

Te przoczenia to przez pozna pore. Musze chyba jakos ustandaryzowac w tekscie " i ' oraz kursywe, bo bardzo niespojny ten tekst. Zastanawia mnie jak sie poprawie cytuje czy "Janek jechał na rowerze." czy "Janek jechał na rowerze". ?? chodzi mi o kolejnosc ." / ". Czy moze w ogole zrezygnowac z cudzyslowia na rzecz kursywy??

dziekuje za rady milej nocy :] pzdr.

konflikt edycji na poziomie administracji[edytuj]

Cześć :-) Pierwszy raz mi się zdarzyło,że w tym samym czasie cofałam równocześnie z kimś. Wiedzialeś, że pojwia sie wówczas specjalny tekst, pisze kto cofnął? Jadwiga 17:48, 10 kwi 2005 (UTC)

:)[edytuj]

Dzięki za propozycję. Umieściłem już swoją kandydaturę na odpowiedniej stronie.

Dziękuję za gratulacje, byłeś moją inspiracją, to Ty kiedyś rzuciłeś hasło '1500 przed zlotem'. pozdrowienia. Jadwiga 08:34, 2 sie 2005 (UTC)

Cześć :) Bardzo ładny cytat Mkuszyńskiego, o liście. pozdrowienia. Jadwiga 10:22, 2 wrz 2005 (UTC)

Administracja[edytuj]

Witajcie! Zainstalowałem sobie na domowym serwerze wikipedię, ale nie wiem, jak nią administrować, a podobno jest taka opcja. A może Wy wiecie? Pozdrawiam

Witaj[edytuj]

Cześć, dopiero teraz zauważyłam, ze byłeś. No nie rób nam tego i na tak długo już nas nie opuszczaj :) pozdrowienia Jadwiga 17:15, 4 lis 2005 (UTC)

Szablon:Nowe[edytuj]

No to zrobione i do wglądu... meteor2017kontakt 19:24, 8 sty 2006 (UTC)

Pierre Bourdieu[edytuj]

Fajnie, ze chociaz jakies slowko listosciwe:) pozwole sobie wiec powtorzyc, ze strona z cytatami francuskimi zostala stworzona przeze mnie kilka minut przed stworzeniem strony polskiej. Pomysl jej urodzil sie z dyskusji z Przykuta wokol jakichs tam marksistowskich konceptow. Wielu ludzi pracujacych nad filozofia, antropologia czy tez innymi socjologiami czyta francuski, tak jak czyta lacine przynajmniej - wydaje mi sie, ze danie czytelnikom dostepu bezposredniego (jest link na polskiej stronie wiki o Bourdieu) dostepu do tekstu jest czyms jak najbardziej pozytywnym.

Inna rzecz, ja chyba nie umiem po prostu jakos ladnie wstawic w polski art. o Bourdieu linka do francuskich wikicytatow tegoz autora. Jesli panstwo umiecie - to prosze tak uczynic, czemu nie. Jesli chodzi o tlumaczenie na j. polski, to ja mam wciaz ten sam problem: nie mam pliterek, nie chce mi sie wstawiac po jednej, wiec wole sobie pisac po francusku.

pozdrawiam - Ziel 13:21, 15 sty 2006 (UTC)

"Linki już są", rzeczesz, sa, bo ja je wstawilam, ale to nie o te mi chodzi:-) Zrobilam polska wikiquote z cytatami bouridieu, bo nie wiedzialam, jak zrobic, by na polskiej stronie o nim wstawic link do francuskich wikiquote. Dobra, niewazne zupelnie, zostawmy moze na razie tak jak jest, merytorycznie jest w porzadku, formalnie moze jeszcze nie idealnie, mysle, ze nie ma sie co denerwowac. Choc budda mi swiadkiem, ze to, ze TOR bez ostrzezenia dwukronie, bez najmniejszego komentarza, zlikwidowal mi strone, nieco mnie zirytowalo. Nie, no mam lepsze rzeczy do roboty niz o tym gadac;-) Ziel 14:47, 16 sty 2006 (UTC)

cytaty tygodnia[edytuj]

Przeniosłem dodany przez Ciebie cytat na następny tydzień. Skoro to cytat tygodnia, to niech będzie przez pełny tydzień ten sam :) Jak będziesz w przyszłości zmieniał, to zmieniaj pierwszy dzień tygodnia, a cytat już tam umieszczony przesuń gdzieś w przód na puste miejsce (a właściwie w miejsce tego cytatu z Biegańskiego). Może w przyszłości uruchomimy cytat dnia, ale to nie wcześniej niż w długie zimowe wieczory :) meteor2017kontakt 15:50, 20 lip 2006 (UTC)

Można spróbować, ale na razie jeszcze mamy braki w cytatach tygodnia - od połowy sierpnia do początku grudnia. Więc na razie możnaby to uzupełnić, tu jest tez zrzutka cytatów, jak masz jakiś ciekawy to dorzuć: Wikipedysta:Meteor2017/Cytaty_tygodnia. A jak sie juz wszystko uzupełni, to można zacząć zagęszczać :) meteor2017kontakt 16:29, 20 lip 2006 (UTC)

Cześć, mam pytanie. Cytaty nie mogą się dublować? Zauważyłem że jeden cytat bywa w kilku miejscach? Sobol 21:14, 10 gru 2006 (CET)

Jeżeli problemem jest neutralność to nie widze problemu. Po pierwsze to nie są moje poglądy tylko Piotra Lisewicza, publicysty. Zauwazyłem że tutaj umieszcza się cytaty, obojętnie czy to co mówią jest poprawne politycznie czy nie. Jeżeli nieneutralne jest to że w haśle znajduje się tylko jeden cytat, akurat o takim nastawieniu, znajde drugi o zupełnie innym punkcie widzenia. Takie hasło jak liberalizm musi istnieć na wikicytatach, a kasowanie go bez dyskusji jest... dosyć barbarzynkie. Napisz następnym razem jeśli coś jest nie tak Sobol 21:22, 10 gru 2006 (CET)

Będą następne cytaty i w platformie obywatelskiej. Sobol 21:30, 10 gru 2006 (CET)

Ok. Narazie dałem tam kilka cytatów, starałem się aby były różnorodne. Jutro wynajde coś jeszcze. Następnym razem prosze, najpierw dyskutuj, a nie kasuj wszystko jak leci bo to nie jest ani smerfne, ani profesjonalne. pozdrawiam :) --Sobol 21:59, 10 gru 2006 (CET)


Strona główna[edytuj]

Techniczne można dać do sidebaru, lub tak jak piszesz przy piórze. Zresztą sidebar jest dość ubogi i parę rzeczy można by tam wrzucić. Co do dytatu dnia - śmiało zmieniaj :) Przykuta 00:09, 25 lip 2008 (CEST)

Logo Wikicytatów[edytuj]

Dzień dobry! który font na logo Wikicytatów? Jestem z Gruzińskich Wikicytat i chcę zrobić logo dla Kurdyjskich Wikicytat. Dziękuje Bardzo--თეკა 11:33, 4 sty 2010 (CET)

Odpisałem zainteresowanemu. sp5uhe dyskusja edycje 20:32, 8 sty 2010 (CET)

Kultura usuwania artykułów i kryteria czy art wnosi coś do projektu czy nie[edytuj]

Witam. Informuję, że założyłem temat w barze po usunięciu przez Ciebie jednego z moich haseł. Pozdrawiam Instruktorek 18:20, 16 sie 2010 (CEST)

Elie Wiesel[edytuj]

Informuję, że przeniosłem cytaty bez źródła na strony dyskusji. Jak możesz to dodaj źródła. Instruktorek 09:35, 15 lis 2010 (CET)

Wikiquote interlanguage communication[edytuj]

Hi, I'm Nemo from the Italian language Wikiquote and I'm writing you (via a bot) because you're an administrator of Wikiquote in this language; please excuse me if you've received this message more than once.
The simple thing that I want you to know is that Wikiquote has an official mailing list, Wikiquote-l, which can be used to communicate and discuss matters which interest all Wikiquotes. This mailing list was last "advertised" about three or four years ago, before many of us joined Wikiquote, and is currently almost not participated at all by Wikiquote users and very low-traffic. I ask you to subscribe, to participate in discussions and to write about your Wikiquote.
I love Wikiquote, as you probably do, and I think that we should be proud of what we do here, share our experiences and good practices to make Wikiquote better and raise awareness of it.
I remind you that Meta-Wiki is the best place for Wikimedia projects coordination, and it contains several pages about Wikiquote, and specifically this talk page which can be used to discuss about Wikiquote if you don't like mailing lists.
I hope that this message has been useful for you. Cheers, Nemo (write me) 11:17, 14 gru 2010 (CET)

Wykonywanie obowiązków administratora[edytuj]

Dzień dobry. Ponieważ otrzymałem informację, że posiadasz w projekcie status administratora, chciałbym Cię prosić o złożenie deklaracji co do Twojej dalszej aktywności w tym zakresie. Będę wdzięczny za odpowiedź. Łączę pozdrowienia, Ytabak (dyskusja) 11:50, 29 gru 2017 (CET)

Twoje uprawnienia administratora na plwikiquote[edytuj]

Cześć. Globalna społeczność ustaliła w 2013 politykę dotyczącą odbierania „zaawansowanych uprawnień” (administratora, biurokraty itp.). Zgodnie z tą zasadą stewardzi weryfikują aktywność na wiki, które nie mają własnych zasad dotyczących nieaktywności.

Spełniasz kryteria nieaktywności (brak edycji i akcji w czasie dłuższym niż dwa lata) na wiki przedstawionej wyżej. Skoro ta wiki nie ma własnych zasad dotyczących nieaktywności, stosujemy globalną politykę.

Jeżeli chcesz zachować swoje uprawnienia, powinieneś poinformować społeczność swojej wiki o tym, że stewardzi wysłali do Ciebie informację o Twojej nieaktywności. Jeżeli społeczność prowadzi dyskusję na ten temat i chce, żebyś utrzymał uprawnienia, prosimy, skontaktuj się ze stewardami na ich tablicy i podlinkuj tam lokalną dyskusję, w której wyrażono wolę utrzymania uprawnień.

Jeżeli chcesz zrezygnować z uprawnień, możesz odpisać tutaj albo zgłosić prośbę o odebranie uprawnień na Meta-Wiki.

Jeżeli po około miesiącu nie pojawi się odpowiedź, stewardzi odbiorą Twoje uprawnienia administratora lub biurokraty. W wypadku wątpliwości ocenią odpowiedź i zwrócą się do lokalnej społeczności z prośbą o komentarze. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się ze stewardami. --Rschen7754 05:08, 19 cze 2019 (CEST)